Tevékenységünk középpontjában az irodai és irodatechnikai szolgáltatások állnak. Széleskörű szolgáltatásainkkal egyaránt megoldásokat kínálunk a szerényebb költségvetésből gazdálkodó vállalatok, vállalkozások, önkormányzatok, egyesületek, szervezetek és a versenyszférában tevékenykedő vállalkozások alapvetően megkövetelt magas szintű elvárásainak.
VARITEL, mint megoldás
Cégünk irodatechnikai, számítástechnikai és telekommunikációs berendezések forgalmazásával, felszerelésével, karbantartásával, javításával és számítógépes hálózatok kiépítésével, továbbá pénztárgépek forgalmazásával és szervizelésével foglalkozik. Ezen felül teljes körű papír-irodaszer és kellékanyag ellátással foglalkozunk 3 megye területén (Tolna, Baranya és Somogy).
Vállalkozásunk 1992-ben alakult 1 fővel, irodatechnikai üzletünk és szervizünk 1993-ban, nyitott, jelenleg 12 fővel dolgozunk. A vállalkozást hosszú évek óta úgy építjük, fejlesztjük, hogy a megrendelőink minél komplexebb, színvonalasabb szolgáltatást kapjanak. Ennek érdekében a cég tevékenysége 4 területre tagolódik: értékesítés, forgalmazás, javítás és szervizelés.
Miért éppen VARITEL?
Nagy hangsúlyt fektetünk a szolgáltatások minőségére és folyamatos javítására, ezért elsődlegesnek tartjuk megbízóink elvárásainak, rövid és hosszú távú igényeinek kielégítését. A vállalkozás folyamatos fejlődése köszönhető a stabil pénzügyi háttérnek, a gyors, pontos és korrekt munkavégzésnek, a jó kapcsolattartásnak és a vevői kör folyamatos bővülésének.
Munkavállalóink nagyban hozzájárulnak a cég sikerességéhez. Velük szembeni fő követelmények: megbízhatóság, magas szintű elméleti és gyakorlati ismeretek, megfelelő szakmai múlt és tapasztalat. Évről-évre különböző képzéseken vesznek részt, melyek hozzájárulnak a szolgáltatásaink javulásához. Nagy tapasztalattal rendelkezünk a fénymásolók, pénztárgépek és telefon alközpontok értékesítése és szervizelése területén egyaránt. Munkatársaink 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkeznek ezeken a területeken.